com comprar?

PROCÉS DE COMPRA:

1.  visita les diferents seccions de la boriga on-line i tria els productes que vulguis adquirir.
2. afegeix els productes a la cistella de la compra. En aquesta cistella es sumarà l’import total dels productes (amb l’IVA inclòs) i l’increment del transport si la compra és menor de 35€.
3. en la cistella de la compra podràs augmentar o disminuir la quantitat que vols de cada producte.

ENVIAMENT:

1. L’enviament serà gratuït a cistelles de la compra superiors a 35€ (sense IVA i sense l’enviament). El sistema ho detecta automàticament.
2. l’enviament de productes es realitzarà a tot el territori de l’Estat Espanyol peninsular.

CREAR EL COMPTE

1. Si ja tens creat el teu compte, identifica’t i confirma la direcció on vols rebre la compra. També pots triar l’adreça de facturació, per si ha de ser diferent.
2. Si encara no tens el compte creat, accedeix a crear-ne un de nou i omple els camps amb les teves dades personals.
3. Un cop triat el tipus d’enviament, és necessari confirmar les Condicions generals de venda, les quals s’aconsella que llegeixis detingudament.

PAGAMENT

1. Realitza el pagament a través d’alguna de les opcions permeses, entre elles:

  • Pagament per transferència bancària. Accedeix a aquest mètode de pagament si vols realitzar la teva compra fent una transferència del teu compte al nostre.
  • Pagament per PayPal. Tria aquesta plataforma de pagament segura si n’ets usuari. Si no tens un compte de PayPal podràs realitzar el pagament a través de la targeta de crèdit.

2. Per a finalitzar la compra tria el mètode de pagament que més et convingui i segueix els passos que cada plataforma de pagament planteja. Una vegada finalitzades les operacions de pagament ens posarem en marxa per preparar la seva comanda.

ENTREGA

L’entrega es farà en 3-5 dies, en un horari laboral de 9:00 a 20:00h. Tingues-ho en compte a l’hora de posar la direcció d’entrega.

DEVOLUCIONS

Volem que quedis completament satisfet/a amb cada compra que realitzis. Per a això, disposes de dues possibilitats diferents de desistiment de la teva compra:

  • Cancel·lació de la compra. Si et penedeixes de la teva compra, contacta amb Naturanna durant les 6 hores següents per cancel·lar-la i evitar l’enviament.
  • Substitució del producte si:

1. el producte rebut no correspon amb el que s’havia demanat

2. el producte està en mal estat

3. el producte està deteriorat a causa del transport

Si per un d’aquests motius no quedes satisfet/a amb la teva comanda, tens un termini de 7 dies hàbils, a contar des de la data d’entrega de la comanda, per a retornar-lo. (Segons art. 44 de la Llei 7/1996, de 15 de gener de Ordenació del Comerç Minorista modificada per la Llei 47/2002, de 19 de desembre.).

Només has de trucar o escriure un mail durant les 12 hores següents a la recepció de la comanda i fer-nos arribar durant les 48 hores següents a la trucada o al mail, el producte en perfectes condicions i en el seu embalatge original, incloent, etiquetes i instruccions d’ús. És molt important que retornis els productes de perfectament embalats. En cas de que els productes resultin danyats degut a un embalatge inapropiat, no s’admetrà la devolució.

Un cop rebut el producte i es comprovi que es donen totes les condicions anteriors, Naturanna admetrà la devolució del producte i es procedirà al reintegrament del seu import conforme a la modalitat de pagament realitzada, o en el seu cas, a l’enviament del nou producte.

NOTA: Rebràs el reintegrament de l’import en un termini màxim de 20 dies a partir de la recepció del producte de canvi o devolució. Tingues en compte que si vas pagar amb targeta de crèdit és probable que el teu banc no et mostri l’import de la devolució en el teu saldo fins el mes següent. En el cas de productes defectuosos o enviaments erronis, totes les despeses d’enviament correran a càrrec de Naturanna.

Naturanna no admet enviaments a ports a pagar. Per a realitzar un canvi o devolució, envia un correu electrònic a fdjfyjdnbtr o truca al 93 380 08 00.

Febrer 2017